Gemeente Amstelveen
Inschrijven gemeente Amstelveen
Op het moment dat de nieuwe woning zich in de gemeente Amstelveen bevindt, zult u zich hier moeten inschrijven. Hierbij maakt het niet uit of u al in de gemeente woonde of hier nieuw komt wonen.
Er zijn een aantal manieren om de adreswijziging door te geven. De meest gekozen manier is door het online invullen, hier is enkel DigiD voor nodig. Het is ook nog mogelijk om de adreswijziging via de post kenbaar te maken.[/vc_column_text]
Wat heeft u nodig?
Enkel een DigiD account, alles kan digitaal binnen enkele minuten worden doorgegeven
Adresgegevens
Bezoekadres Stadskantoor
Laan Nieuwer-Amstel 1
182 JR Amstelveen
Extra informatie aanvragen bij de gemeente via het contactformulier!
E-mail of per post:
- E-mail: gemeente@amstelveen.nl (link stuurt een e-mail)
- Post: Gemeente Amstelveen, Postbus 4, 1180 BA Amstelveen
Bellen
Telefoonnummer: (020) 540 49 11
maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur
Fax
Social media
Maandag, dinsdag en woensdag | 8.30 tot 15.30 uur |
Donderdag | 8.30 tot 19.30 uur |
Vrijdag | 8.30 tot 12.30 uur |