Vraag direct vrijblijvend een offerte aan 

Gemeente Amstelveen

Inschrijven gemeente Amstelveen

Op het moment dat de nieuwe woning zich in de gemeente Amstelveen bevindt, zult u zich hier moeten inschrijven. Hierbij maakt het niet uit of u al in de gemeente woonde of hier nieuw komt wonen.

Er zijn een aantal manieren om de adreswijziging door te geven. De meest gekozen manier is door het online invullen, hier is enkel DigiD voor nodig. Het is ook nog mogelijk om de adreswijziging via de post kenbaar te maken.[/vc_column_text]

Wat heeft u nodig?

Enkel een DigiD account, alles kan digitaal binnen enkele minuten worden doorgegeven

Adresgegevens

Bezoekadres Stadskantoor
Laan Nieuwer-Amstel 1
182 JR Amstelveen

Extra informatie aanvragen bij de gemeente via het contactformulier!

E-mail of per post:

Bellen

Telefoonnummer: (020) 540 49 11
maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur

Fax

(020) 540 45 59

Social media

Facebook
Twitter

Openingstijden Balie Documenten
Maandag, dinsdag en woensdag 8.30 tot 15.30 uur
Donderdag 8.30 tot 19.30 uur
Vrijdag 8.30 tot 12.30 uur